Mit jelent a furbify garancia?

Ǐrta: Péter, furbify 30. 11. 2021 11:42

Mit ér manapság a garancia? Hol lesz a cég 2 év múlva? - Halljuk néha a szkeptikusoktól. Számunkra a garancia szent dolog, és valóban komolyan vesszük. Nagyra becsüljük, ha bizalmat szavazol nekünk. Mivel emberek vagyunk, mi is hibázhatunk. És igaz, hogy prémium minőségű termékeket forgalmazunk, de attól még náluk is előfordulhat meghibásodás. Nincs olyan cég, vagy termék, ahol ez ne történhetne meg. A lényeg, hogy ilyenkor hogy reagál egy kereskedő. 10+ éve űzzük ezt a szakmát, és nektek hála, nem úgy néz ki, hogy egyhamar abbahagyjuk.

 

furbify garancia

 

A garancia valójában inkább azért kell, mert az emberek bizalmatlanok a felújított- és használt termékekkel szemben. A mi garanciánkkal azt üzenjük, hogy a termékeink teljesen megbízhatóak, és biztosak vagyunk benne, hogy több évre megoldja a gondjaidat.

Az esetek döntő többségében nincs fennakadás a reklamációs ügyintézéssel. Paradox módon - a visszajelzések alapján - sok esetben a vásárló még elégedettebb is volt az átlagnál, mivel rendkívül pozitív meglepetést okozott neki a termék-csere gyorsasága, vagy az ügyintéző hozzáállása.


Laptop, PC és monitor: legalább 2 év garancia


Főtermékeinkre, azaz a laptopokra, asztali számítógépekre és monitorokra minimum 2 év garanciát vállalunk. Promók alkalmával ez lehet hosszabb is, illetve akár 5 évre is meghosszabbítható.

Szerencsére elmondhatjuk, hogy a meghibásodás igen ritka, kevesen kényszerülnek rá, hogy éljenek a garancia érvényesítésével. Épp ezért, ha bármilyen gond adódik, nem okoz számunkra problémát a termék-csere vagy a pénzvisszatérítés.

Bármilyen hardveres probléma esetén ingyenesen rendelünk a futárt az ügyfél címére, így neki már csak egy formanyomtatványt kell kitöltenie, és becsomagolni (ha lehet az eredeti vagy más megfelelő csomagolásba) a terméket, mi pedig minden továbbit elintézünk. Ha szoftveres jellegű a gond akkor igyekszünk telefonhívás és távoli hozzáférés segítségével orvosolni a problémát. Ezekkel az intézkedésekkel is igyekszünk minimálisra csökkenteni a reklamációs időt.

A reklamáció pontos feltételeiről itt olvashatsz.

 

Elállási jog: minimum 30 nap


A próbaidő alatt bármikor elállhatsz a vásárlástól, tehát igényelheted a vételi ár megtérítését mindenféle ok megadása nélkül. Ha megkérdezzük, miért küldöd vissza a terméket, annak pusztán csak statisztikai okai vannak (folyamatosan szeretnénk javítani a szolgálatatásainkon), nem vagy köteles válaszolni. A próbaidő nálunk minimum 30 nap, promótól függően akár 60 nap is lehet. A visszaküldés költségeit mi álljuk, jelentkezz, és futárt küldünk a termékért. Részletes tájékoztató itt.

 

Garancia hosszabbítás akár 5 évre


Ha kevesled a 2 év garanciát, kérj garancia hosszabbítást, akár 5 évre is. Ezt megteheted a termékek megrendelése közben. De ha később jut eszedbe, csak vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, és utólag is bővíteni tudjuk a jótállást.

 

Laptop akkumulátor garancia


Biztosak vagyunk benne, hogy ezt nem kapod meg sok kereskedőtől, de mi az akkumulátorokra is 2 év garanciát vállalunk! Ez azt jelenti, hogy a teljesen feltöltött akkumulátor üzemideje - helyes használat mellett - nem csökkenhet 0 percre. Kivételt képeznek természetesen azok a “bazár” besorolású eszközök, amelyeket eleve ezen okból áraztunk le (erről a hiányosságról minden esetben előre tájékoztatjuk a vevőt).

 

Árgarancia


Ha a vásárlást követő 8 napon belül az általad megvásárolt termék jutányosabb áron tűnik fel weboldalunkon, mint amennyiért Te vetted, akkor a régi és az új ár közti árkülönbözet teljes összegét levásárolhatod webáruházunkban! Részletes tájékoztató itt.

 

Garancia-kezelés tapasztalatok


Nincs mitől tartani. Ha netán garancia érvényesítésre kerül sor, olajozott ügyintézésre számíthatsz. Nem vagyunk multi, aki kihasználja a törvényben megadott maximum időkorlátokat, és nem maradsz egy hónapra gép nélkül! Nálunk ez gyakran csak 3-5 munkanap kérdése!

 

Olvass bele reklamációval kapcsolatos vásárlói véleményeinkbe: 

Figyelem, szándékosan olyan értékeléseket emeltünk ki, melyeknél hiba lépett fel. Ezek aránya elenyésző, összes értékelésünk itt található.
 

Tibor D. (aug 27.):  "Egyelőre csak azt tudom mondani ,hogy egy olyan laptop érkezett ma ami nem működik! Hétfőn jön érte a futár Kíváncsi vagyok mennyi idő alatt oldódik meg ez az ügy 152 ezerért???? ha megoldódik hanem le fogom írni ide is!"


Tibor D. (szept 1.): "Mai nap folyamán megkaptuk a laptopot! Azt kell mondanom hogy elég gyorsan megfordult a posta! Ha jól látom ugyanazt a laptopot kaptuk vissza de most tökéletesen működik! Kaptunk hozzá plusz egy zsinór nélküli komolyabb egeret! Köszönjük a gyors ügyintézést, nagy volt a boldogság nagyon örült a lányom!" - Tibor D., Csömör


"Elégedett vagyok, annak ellenére hogy két termék is meghibásodott az utóbbi időben (használt termékeknél ez benne van), de a garanciakezelésetek nagyon korrekt és gyors." - Zoltán R., Erdőkertes


További vásárlói vélemények itt találhatók...