Gyakori kérdések (GY.I.K.)

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat felújított termékeinkkel kapcsolatban. Amennyiben további kérdésed, észrevételed van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal vagy az oldal működésével kapcsolatban, kérjük, jelezd felénk! Köszönjük, hogy segíted munkánkat!


Mi az a felújított számítógép / laptop?

Felújított termékeink nagyrészt HP, Dell, Asus, Fujitsu, Lenovo márkájú használt üzleti lapotopok és számítógépek, amelyek ellenőrzött forrásból, nyugati multicégektől vagy bankoktól származnak. 

A gépeket saját üzemünkben egy kiforrott felújítási folyamat során tisztítjuk, szervizeljük és teszteljük. Értékesítés előtt újra az eszközöket újra ellenőrizzük, és biztonságosan becsomagolva adjuk át a futárnak.  A berendezésekre minimum két év garanciát vállalunk!

 Számítógépek és laptopok felújításáról részletesen itt olvashatsz.
 



Ezek használt laptopok, számítógépek?

Igen. Ezek a berendezések európai nagyvállalatok, bankok rövid ideig használt eszközei voltak. Újszerűek, megkímélt állapotúak és gyakran megkülönböztethetetlenek az újaktól. Termékeink tesztelt, tisztított, szakszerűen felújított, minőségi laptopok és számítógépek. 
 



Mit jelent az üzleti besorolás vagy business laptop?

A neves gyártók, mint pl. a Dell, HP vagy Lenovo is alapvetően két kategóriába sorolják termékeiket. Az első kategória az otthoni felhasználásra szánt ún. fogyasztói laptopok/számítógépek, a másik pedig a vállalati, vagy professzionális felhasználásra készült üzleti besorolású (business class) termékek. Ezeket a termékeket prémium anyagokból készítik. Hosszan tartó, folyamatos munkavégzésre vannak tervezve, ezért fejlett hűtőrendszerrel és ellenálló vázzal készülnek, így hosszú távon is megbízhatóan működnek.

A business class laptopokat és számítógépeket jellemzően prémium minőségű, ellenálló anyagokból szerelik össze, gyakran alumínium-, magnézium- vagy más fémburkolattal vonják be.

Az üzleti laptopok számos extra funkcióval rendelkeznek. Ilyenek például az ujjlenyomat-olvasó, az ergonomikus, világító billentyűzet, a dokkoló csatlakozó, a SmartCard olvasó, a HDMI, a kifordítható kijelző vagy az extra sok USB csatlakozó. Ezeket az extrákat egy fogyasztói laptopon csak elvétve találhatjuk meg.

 



Mi az az operációs rendszer?

Az operációs rendszer, mint pl. a Microsoft Windows, az a szoftver, amely nélkülözhetetlen a számítógép működéséhez. Feladatai közé tartozik többek között a hardverek kezelése, a programok futtatása, és kapcsolattartás a felhasználó valamint a számítógép között. 

 



Az operációs rendszer is telepítve van?

Igen! Amennyiben a megrendelt számítógéphez vagy laptophoz Windows 10 operációs rendszert is rendeltél, munkatársaink feltelepítik azt. Átvétel után nincs más dolgod, mint bekapcsolni a gépet és már használhatod is.

 


 

Mit tartalmaz a szoftvercsomag-telepítés?

Ha a termék megrendelésnél a szoftvercsomagot is hozzáadod, akkor technikusaink egy gondosan összeválogatott szoftvercsomagot is telepítenek, amely szinte nélkülözhetetlen a mindennapi használathoz. A csomag tartalma: képböngésző, médialejátszó, CD/DVD író, zenelejátszó, fájltömörítő, fájlkezelő és a legfrissebb web böngészők. A szolgáltatás díja a telepítési munkálatok költségét fedi.

 


 

A hálózati tápkábelt, adatkábelt és töltőt is tartalmazza a csomagom?

Igen! Számítógépekhez hálózati adatkábelt, laptopokhoz hálózati töltőt és tápkábelt, monitorok mellé hálózati tápkábelt és adatkábelt is mellékelünk, külön költség nélkül.

 


 

Vezeték nélküli egérhez és billentyűzethez külön kell elemet vásárolnom?

Nem szükséges. A csomagolás az elemeket is tartalmazza.

 


 

A pluszban kért SSD-re teszik az oprendszert és marad a HDD is a gépben?

Igen! Ha a konfigurátorban SSD meghajtót is választottál, akkor az alapkonfigurációba tartozó meghajtó (általában HDD) is a gépben marad. Az operációs rendszert az SSD meghajtóra telepítjük. Bizonyos PC gépház típusoknál (Tiny, Micro, USDT), valamint a laptopoknál előfordulhat, hogy csak egy meghajtónak jut elég hely. 

Amennyiben nincs elég hely 2 meghajtónak, az alapkonfigurációba tartozó meghajtót (HDD/SSD) külön csomagoljuk a termék mellé.  

Ha nem kéred az eredeti meghajtót, jelezd azt felénk, de a teljes árát nem tudjuk leszámolni.
Konkrét termék átkonfigurálásának pontos részleteiért érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.

 


 

 


SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉSI MÓDOK:


Van lehetőség személyes átvételre?

Megrendelésedet az ország bármelyik Packeta vagy GLS CsomagPontján átveheted.
 



Mennyibe kerül a szállítás?

Kiskereskedés: 

  • Expressz szállítás GLS futárszolgálattal 2 790 Ft (1-2 munkanap)
  • Standard szállítás 1 890 Ft (3-4 munkanap)
  • Személyes átvétel GLS csomagponton 2 790 Ft (1-2 munkanap)
  • Személyes átvétel Packeta csomagponton 1 490 Ft (3-4 munkanap)

Nagykereskedés: 

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 2 490 Ft (1-2 munkanap)

 


 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

A megrendelt terméket a legkésőbb 1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. Fontos információ: a gamer gépeinket szállítás előtt tovább teszteljük, így a szállítási idő 2-3 nap.
 


 

Milyen fizetési módok vannak?

Készpénzes utánvét: A csomag átvételekor készpénzben fizet a futárnak. 

Fizetés banki átutalással: Miután megtörtént a megrendelés, e-mailben továbbítjuk az átutaláshoz szükséges banki adatokat. Azonosítóként a rendelés számát kell megadni a közlemény rovatban. A fizetést követően postázzuk a megrendelt terméket. Erről e-mailben küldünk értesítést.

Bankkártyás fizetés: OTP Simple Pay

 


EGYÉB TUDNIVALÓK:

 

Hol találom a reklamációhoz a telefonszámot?

Elérhetőségeinket ezen az oldalon találod: https://www.furbify.hu/contact

 


 

Nem tetszik a termék, meggondoltam magam. Mit tegyek?

Minden termékre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ezalatt az idő alatt a termék indoklás nélkül, bármikor visszaküldhető és visszafizetjük az árát. Mielőtt visszaküldenéd a megvásárolt terméket, kérjük, figyelmesen olvasd végig az alábbi tájékoztatót.

 



Leadtam a rendelést, lehet rajta módosítani?

Igen, ebben az esetben fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, és jelezd felénk.

Tel.: +36 70 557 7047
E-mail: webshop@furbify.hu

 


 

Mi történik akkor, ha a terméket sérülten kaptam meg?

Fontos, hogy a csomagot a futár jelenlétében vizsgáljuk meg, bontsuk ki és amennyiben sérült a termék, akkor azonnal vetessük jegyzőkönyvbe. Sérült csomag esetén azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak a termék rendelésszámával és egy fotóval együtt, hogy mihamarabb intézkedni tudjunk. 

Elérhetőségeinket ezen az oldalon találod: https://www.furbify.hu/contact

 


 

Meghibásodott a termék, hogyan igényelhetem a szervizelését?

Amennyiben a termék meghibásodott, kérjük, fordulj munkatársunkhoz az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

E-mail: webshop@furbify.hu

Elérhetőségeinket ezen az oldalon találod: https://www.furbify.hu/contact

Panasz, meghibásodás vagy reklamáció esetén töltsd ki reklamációs űrlapunkat.

 


 

Hogyan váltom be a kuponkódot?

A kuponkódot a fizetési folyamat során vagy a kosárba belépve a “Kuponkód megadása” linkre kattintva lehet megadni.

Bevitel után a kuponkód automatikusan aktiválódik, amennyiben érvényes, ha mégsem, kérjük írj nekünk.

 

 


 

Milyen garancia vonatkozik a felújított mobiltelefonokra?


Minden felújított mobiltelefonra (az előírt 1 év helyett) mi két év garanciát vállalunk. A garancia kizárólag a készülék rendeltetésszerű használata során keletkező mechanikai meghibásodásokra érvényes, mint pl. hangszóró meghibásodása, akkumulátor meghibásodása, készülék nem kapcsol be, stb.

A készülékre továbbá 30 nap pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett a készülékkel, indoklás nélkül visszaküldheted és mi visszatérítjük az árát. Ügyelj arra, hogy a készülék és a tartozékai is a vásárláskori állapotukban érkezzenek vissza hozzánk. Bővebb tájékoztatásért kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 


 

Mire vonatkozik a garancia? (mobiltelefonok esetében)

 

  • Hangszóró / mikrofon meghibásodása
  • Készülék nem kapcsol be (töltés után sem)
  • Meghibásodott akkumulátor (30 napig)
  • Hardver meghibásodása

 


 

Mire NEM vonatkozik a garancia? (mobiltelefonok esetében)

  • Használatból adódó sérülések (pl. törött kijelző)
     
  • A Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra 
     
  • A helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő csatlakoztatás esetén.

 

  • A helytelen használatból, karbantartásból, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra. Továbbá környezeti hatás pl. víz, nedvesség, szélsőséges hőmérséklet, természeti állapot vagy hirtelen változások ezekben a körülményekben, korrózió, oxidáció, jogosulatlan kezelés, helytelen berendezések, élelmiszer- vagy kiömlött folyadékok általi károsodás, vegyipari termékek hatása.

 


 

Mit tartalmaz a csomag? (mobiltelefonok esetében)

 

  • Felújított mobilkészülék
  • Gyári töltő

 



Mobiltelefonok visszaküldési feltételei: 

 

Visszaküldés előtt kérjük kapcsold ki a telefonon a Find My Phone funkciót, ellenkező esetben nem tudunk hozzáférni. (Funkció letiltása: Beállítások > Felhasználó neve > iCloud > Find My Phone)

Visszaküldés előtt kérjük készíts biztonsági másolatot az adataidról, mivel azokat a visszavétel után törölni fogjuk.

Csak abban az esetben áll módunkban visszatéríteni a készülék árát, amennyiben a képernyő, a home gomb és egyéb üveg alkatrészek sértetlenek, valamint a készüléket nem érte víz vagy nem hajlott.