Gyakori kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket felújított termékeinkkel kapcsolatban és természetesen a hozzájuk tartozó válaszokat is. Amennyiben további kérdésed, észrevételed van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal vagy az oldal működésével kapcsolatban, kérjük, jelezd felénk! Köszönjük, hogy segíted munkánkat!


ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK FELÚJÍTOTT TERMÉKEINKRŐL:


Mi az a felújított számítógép / laptop?

A felújított számítógépek ismert gyártók (DELL, HP, Lenovo, Fujitsu) rövid ideig használt ún. "business class" modelljei, melyek ellenőrzött forrásból, multicégektől vagy bankoktól származnak. 

A gépeket egy kiforrott felújítási folyamat során alaposan tisztítjuk, szervizeljük, felújítjuk és egyenként leteszteljük. Értékesítés előtt újra ellenőrizzük, és biztonságosan becsomagolva adjuk át a futárnak.  A berendezésekre két év garanciát vállalunk! Bővebben a felújított gépekről itt olvashatsz.
 



Ezek használt laptopok, számítógépek?

Igen. Ezek a berendezések európai nagyvállalatok, bankok rövid ideig használt eszközei voltak. Újszerűek, és gyakran megkülönböztethetetlenek az újaktól. Termékeink tesztelt, tisztított, szakszerűen felújított, minőségi laptopok és számítógépek, melyekre két év garanciát vállalunk. Platinum kategóriás termékeink újszerű állapotban levő újracsomagolt modellek.
 



Mi az, hogy business laptop vagy számítógép?

A neves gyártók, mint pl. a Dell, HP vagy Lenovo is alapvetően két kategóriába sorolják termékeiket. Az első az otthoni felhasználásra szánt, az ún. fogyasztói laptopok/számítógépek, a másik pedig a vállalati, vagy üzleti célokra készült “business class” termékek. Ezeket a termékeket hosszan tartó (8-24 órás), folyamatos munkavégzésre tervezték, ezért fejlett hűtőrendszerrel és ellenálló vázzal készítik, így hosszú távon is megbízhatóan működnek.

A business class laptopokat és számítógépeket jellemzően prémium minőségű, ellenálló anyagokból szerelik össze, gyakran alumínium-, magnézium- vagy más fémburkolattal vonják be.

Az üzleti laptopokon számos extra funkcióval találkozhatunk. Ilyen például az ujjlenyomat-olvasó, az ergonomikus kivilágított billentyűzet, a dokkoló csatlakozó, a SmartCard olvasó, a HDMI, a kifordítható kijelző vagy az extra sok USB csatlakozó. Ezeket az extrákat egy fogyasztói laptopon csak elvétve találhatjuk meg.

 



Mi az az operációs rendszer?

Az operációs rendszer az a szoftver (program), amely nélkülözhetetlen a számítógép működéséhez. Feladatai közé tartozik többek között a hardverek kezelése, a programok futtatása, és kapcsolattartás a felhasználó valamint a számítógép között. Felújított gépekhez jutányos áron kínálunk legális Windows operációs rendszert. Erről bővebben itt olvashatsz.

 



Az operációs rendszer is telepítve van?

Igen! Amennyiben a megrendelt számítógéphez vagy laptophoz operációs rendszert is rendeltél, munkatársaink feltelepítik azt. Átvétel után nincs más dolgod, mint bekapcsolni a gépet és már használhatod is. Erről bővebben itt olvashatsz.

 


 

Mit tartalmaz a szoftvercsomag-telepítés?

Ha a termék megrendelésnél a szoftvercsomagot is hozzáadod, akkor technikusaink egy gondosan összeválogatott szoftvercsomagot is telepítenek, amely szinte nélkülözhetetlen a mindennapi használathoz. A csomag tartalma: képböngésző, médialejátszó, CD/DVD író, zenelejátszó, fájltömörítő, fájlkezelő, Skype, Open Office és a legfrissebb web böngészők. Ezek a szoftverek ingyenesen beszerezhetőek, a szolgáltatás díja a telepítési munkálatok költségét fedi.

 


 

A hálózati tápkábelt, adatkábelt és töltőt is tartalmazza a csomagom?

Igen! Számítógépekhez hálózati adatkábelt, laptopokhoz hálózati töltőt és tápkábelt, monitorok mellé hálózati tápkábelt és adatkábelt is mellékelünk.

 


 

A pluszban kért SSD-re teszik az oprendszert és marad a HDD is a gépben?

Igen! Ha a konfigurátorban SSD meghajtót is választottál, akkor az alapkonfigurációba tartozó meghajtó (általában HDD) is a gépben marad. Az operációs rendszert az SSD meghajtóra telepítjük. Bizonyos pc gépház típusoknál (Tiny, Micro, USDT), valamint a laptopoknál előfordulhat, hogy csak egy meghajtónak jut elég hely. 

Amennyiben nincs elég hely 2 meghajtónak, az alapkonfigurációba tartozó meghajtót (HDD/SSD) külön csomagoljuk a termék mellé.  

Ha nem kéred az eredeti meghajtót, jelezd azt felénk, de a teljes árát nem tudjuk leszámolni.
Konkrét termék átkonfigurálásának pontos részleteiért érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.


SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉSI MÓDOK:

 

Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagom?

A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.
 



Van lehetőség személyes átvételre?

Megrendelésedet az ország 765 GLS CsomagPontjának bármelyikén átveheted. Erről bővebb tájékoztatást itt olvashatsz.
 



Mennyibe kerül a szállítás?

Magyarország területén ingyenes a házhoz szállítás.

 


 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

A megrendelt terméket a legkésőbb 1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. Fontos információ: a gamer gépeinket szállítás előtt újra leteszteljük, így a szállítási idő 2-3 nap.

A 24 órás kiszállítást csak abban az esetben tudjuk teljesíteni, amennyiben:

  • a megrendelt termék raktáron van
  • a megrendelés visszaigazolása a megrendelés napján legkésőbb 15:00-ig megtörténik
  • a megrendelés munkanapon történik és az azt követő nap is munkanap

A megrendelés kiszállításának határideje 2-6 munkanap.
 


 

Milyen fizetési módok vannak?

Készpénzes utánvét: A csomag átvételekor készpénzben fizet a futárnak. Az utánvét díjtalan.

Fizetés banki átutalással: Miután megtörtént a megrendelés, e-mailben továbbítjuk az átutaláshoz szükséges banki adatokat. Azonosítóként a rendelés számát kell megadni a közlemény rovatban. A fizetést követően postázzuk a megrendelt terméket. Erről e-mailben küldünk értesítést.

Bankkártyás fizetés: Jelenleg nincs rá lehetőség.

 


 

Hol lehet személyesen is megnézni a kínálatot?

Jelenleg nincs rá lehetőség. Magyarországon nem rendelkezünk bemutatóteremmel.

 


EGYÉB TUDNIVALÓK:


Mi az az árgarancia?

Ha a vásárlást követő 8 napon belül az általad megvásárolt termék jutányosabb áron tűnik fel weboldalunkon, mint amennyiért Te vetted, akkor a régi és az új ár közti árkülönbözet teljes összegét levásárolhatod webáruházunkban! Bővebb információk.


 

Nem tetszik a termék, meggondoltam magam. Mi a teendő?

Minden termékre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ezalatt az idő alatt a termék indoklás nélkül, bármikor visszaküldhető és visszafizetjük az árát. Mielőtt visszaküldenéd a megvásárolt terméket, kérjük, figyelmesen olvasd végig az alábbi tájékoztatót.

 



Leadtam a rendelést, lehet rajta módosítani?

Igen, ebben az esetben fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, és jelezd felénk.

Tel.: +36 70 557 7047
E-mail: webshop@furbify.hu

 


 

Mi történik akkor, ha a terméket sérülten kaptam meg?

Fontos, hogy a csomagot a futár jelenlétében vizsgáljuk meg, bontsuk ki és amennyiben sérült a termék, akkor azonnal vetessük jegyzőkönyvbe. Sérült csomag esetén azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak a termék rendelésszámával és egy fotóval együtt, hogy mihamarabb intézkedni tudjunk. 

Tel.: +36 70 557 7047
E-mail: webshop@furbify.hu

 


 

Meghibásodott a termék, hogyan igényelhetem a szervizelését?

Amennyiben a termék meghibásodott, kérjük, fordulj munkatársunkhoz az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Tel.: +36 70 557 7047
E-mail: webshop@furbify.hu

Panasz, meghibásodás vagy reklamáció esetén töltsd ki űrlapunkat.

 


 

Hogyan váltom be a kuponkódot?

A kuponkódot a fizetési folyamat során vagy a kosárba belépve a “Kuponkód megadása” linkre kattintva lehet megadni. Bevitel után a kuponkód automatikusan aktiválódik, amennyiben érvényes.

 


 

Megkaptam a csomagot, de nem találom a számlát. Mit tegyek?

Amennyiben a csomagban nem találod a nyomtatott számlát, kérjük, azonnal jelezd ügyfélszolgálatunk felé, és azonnal intézkedünk.